Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Či sa do zahraničia chystáte na dovolenku, turistiku, služobnú cestu alebo na štúdium, nemali by ste zabudnúť na poistenie. Trvá to pár minút, vybavíte ho aj online z pohodlia vášho domova a môžete si bez obáv užívať relax, pracovať alebo študovať. Ak by sa stalo čokoľvek – od úrazu, straty batožiny, až po teroristický útok či epidémiu alebo pandémiu – sme vám poruke.
Krátkodobé cestovné poistenie do zahraničia pokrýva výdavky vynaložené na neodkladnú lekársku starostlivosť poskytnutú vo verejnom či súkromnom zdravotnom zariadení. Zahŕňa však aj služby navyše. Môžete si pripoistiť batožinu, trvalé následky úrazu a smrť následkom úrazu, pričom poistenie vám platí už od prahu vašich dverí. Poistenie zodpovednosti za škodu, právnej asistencie, storna zájazdu, či nepojazdnosti motorového vozidla vám zase pomôžu vtedy, keď sa niečo "zvrtne". Poistiť sa môžete aj pre prípad rizikových športov alebo manuálnej práce v zahraničí. Je len na vás, aké poistenie si vyskladáte.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Krátkodobé cestovné poistenie ProTravel môže uzatvoriť každý; za maloletého klienta ho uzatvára zákonný zástupca. V rámci jednej poistnej zmluvy je možnosť dojednať poistenie pre viaceré osoby. Poistenie môže dojednať aj organizácia v prospech fyzickej osoby (napríklad zamestnávateľ pre zamestnanca, športový klub pre svojho člena a pod.).
Cestovné poistenie možno uzatvoriť individuálne pre jednu osobu alebo ako rodinné poistenie pre osoby žijúce v spoločnej domácnosti (minimálne pre dve osoby).
Čo mám poistené v rámci poistenia?
Krátkodobé cestovné poistenie ProTravel pokrýva predovšetkým liečebné náklady vynaložené na neodkladnú lekársku starostlivosť poskytnutú v Európe alebo na celom svete. Ide napríklad o:
Okrem základného poistenia si môžete krytie rozšíriť o ďalšie riziká:
Odkedy dokedy som poistený?
Poistenie sa začína dňom uvedeným v poistnej zmluve ako začiatok poistenia. Krátkodobé cestovné poistenie ProTravel je možné dojednať aj online maximálne na 90 dní.
Ako sa mám poistiť?
Krátkodobé cestovné poistenie do zahraničia môžete uzatvoriť online v pohodlí domova alebo v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistenie zaniká?
Poistenie zaniká uplynutím doby dohodnutej v poistnej zmluve, písomnou výpoveďou, nezaplatením poistného alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovenej lehote.
Zdravie je na prvom mieste, preto okamžite po prípadnom úraze alebo pri zdravotných problémoch vyhľadajte zdravotnú pomoc a liečte sa podľa pokynov lekára.
Každú škodovú udalosť oznámte telefonicky asistenčnej službe GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA na čísle +421 268 202 060. Asistenčná služba je Vám k dispozícii 24 hodín denne (v slovenskom jazyku).
Riaďte sa pokynmi informačného listu Ako postupovať v prípade poistnej udalosti.
Pri kontaktovaní asistenčnej služby nahláste vždy tieto údaje:
Kedy poistné platiť?
Náklady na poistenie platíte okamžite po podpise poistnej zmluvy. Poistné hradíte za celú poistnú dobu naraz. Bez úhrady poistného nie je poistka platná.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k akejkoľvek poistnej udalosti, bezodkladne kontaktujte asistenčnú službu poisťovne na telefónnom čísle +421 2 68 20 20 60. Následne ju oznámte písomne na príslušnom tlačive podľa typu nároku e-mailom na greencard@kpas.sk, prípadne poštou na adresu:
KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Štefánikova 17
811 05 Bratislava
K oznámeniu priložte nasledujúce doklady:
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poistený, resp. zákonný zástupca za maloletého poisteného. V prípade smrti poisteného predkladá doklady potrebné na výplatu poistného plnenia oprávnená osoba - najbližší príbuzný.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Vznik akejkoľvek poistnej udalosti je potrebné bezodkladne oznámiť telefonicky asistenčnej službe GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA. Následne najneskôr 30 dní po návrate na Slovensko ju písomne oznámte poisťovni na príslušnom tlačive podľa typu nároku. Na vyžiadanie poisťovne predložte všetky ďalšie doklady potrebné pre stanovenie rozsahu poistného plnenia.
Tlačivá nájdete na nasledovnom odkaze: zoznam tlačív