Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Ako sa registrovať do e-KOMfort?
K registrácii do klientskeho portálu e-KOMfort potrebujete číslo aktívnej poistnej zmluvy a svoje rodné číslo. Po overení e-mailovej adresy a vášho mobilného telefónneho čísla sa vám na obrazovke zobrazí ponuka súhlasov na potvrdenie. Ak máte záujem dostávať informácie o vašich poistných zmluvách elektronicky (prostredníctvom e-mailu alebo SMS), nezabudnite udeliť súhlas s elektronickou komunikáciou. V poslednom kroku registrácie zadáte heslo, ktoré budete používať pri prihlasovaní do klientskeho portálu.
Kde nájdem číslo poistnej zmluvy?
Na svojej poistnej zmluve, prednej strane avíza, ako variabilný symbol pri platbe cez internet banking alebo medzinárodnej poisťovacej, tzv. zelenej karte (v prípade PZP).
Je e-KOMfort dostupný aj pre podnikateľov?
Áno, klientsky portál e-KOMfort je dostupný aj pre podnikajúce fyzické a právnické osoby. Na vytvorenie prístupu potrebujeme predložiť aktuálny výpis z Obchodného alebo Živnostenského registra. Zároveň musí prebehnúť identifikácia osoby konajúcej v mene klienta. S registráciou do e-KOMfort vám radi pomôžeme v našich pobočkách.
Podmienky používania aplikácie klientsky portál e-KOMfort od 01.01.2023
Podmienky používania aplikácie klientsky portál e-KOMfort od 01.10.2018