Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Ak víchrica, povodeň alebo požiar poškodia obecný majetok, finančná podpora sa môže hodiť. Nevyrieši síce všetky problémy, ale váš život i život obyvateľov obce, ktorú vediete, bude o niečo jednoduchší.
Poistíme škody spôsobené na poistenom majetku obce.
Poistenie miest, obcí a iných subjektov poskytuje komplexnú poistnú ochranu majetku proti rôznym rizikám. Okrem výhodného poistenia proti živelným udalostiam možno v rámci jednej zmluvy dojednať ďalšie voliteľné pripoistenia. Všetky poistené predmety je možné poistiť samostatne alebo ako súbor majetku a, navyše, možno ich poistiť v kombinácii s jednotlivými poistnými rizikami.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Produkt môže uzatvoriť každý, kto má predmetné veci vo vlastníctve, užíva ich podľa písomnej dohody alebo ich prevzal za účelom poskytovania služieb.
Postenie si môžete dojednať na tieto predmety:
Nehnuteľný majetok
Hnuteľný majetok
Poskytujeme možnosť poistiť:
Vyššie menované predmety poistenia je možné poistiť v kombinácii s jednotlivými poistnými rizikami.
V rámci produktu je možné dojednať poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia majetku prostredníctvom troch balíkov, a to:
FLEXA (Základné živelné poistenie)
Združené živelné poistenie (Združený živel)
Združené živelné poistenie Plus
K poisteniu, ktoré chráni veci proti škodám spôsobených živelnými udalosťami si môžete dojednať dodatkové poistenia:
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, ukončením činnosti poisteného, resp. poistníka alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovej lehote.
Kedy poistné platiť?
Poistné môžete platiť ročne, polročne alebo štvrťročne. Periodicitu platby si môžete nastaviť podľa vašich preferencií. Pri ročnej platbe vám poskytneme zľavu na poistnom.
Počas platnosti poistnej zmluvy si môžete periodicitu platby poistného zmeniť prostredníctvom určeného tlačiva.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne, inkasom z účtu poistníka alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k škodovej udalosti, bezodkladne ju oznámte, prosím, telefonicky na čísle 0850 111 566 (zo zahraničia +421 2 5262 7282) alebo elektronicky cez online formulár.
Pripravte si nasledujúce údaje:
Po vzniku škody vykonajte opatrenia, aby sa škoda nezväčšovala. Nemeňte stav spôsobený poistnou udalosťou bez súhlasu poisťovne.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poškodený, teda osoba uvedená v poistnej zmluve ako poistený.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne.
Tlačivá nájdete na nasledovnom odkaze: zoznam tlačív