Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Živí vás podnikanie, ktorému venujete všetok svoj čas a energiu? Či už prevádzkujete živnosť alebo vlastníte firmu, je dobré mať po svojom boku spoľahlivého partnera, vďaka ktorému sa môžete sústrediť na naplnenie svojich podnikateľských snov a plánov. A keby sa predsa len niečo pokazilo, vy budete môcť pokračovať ďalej.
Poistenie Moja Firma je určené pre živnostníkov, podnikajúce fyzické osoby a právnické osoby. Vďaka poisteniu získate poistnú ochranu vášho hnuteľného i nehnuteľného majetku, ako aj poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu, ktorú neúmyselne spôsobíte tretej strane.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Produkt Moja Firma je vhodný pre živnostníkov, fyzické osoby podnikajúce na základe osobitných predpisov (lekárov, advokátov, znalcov, architektov a i.), právnické osoby, ale aj pre záujmové a občianske združenia, spoločenské organizácie, rozpočtové a príspevkové organizácie a pod. Môžu si ho tiež uzatvoriť majitelia nehnuteľností, ktoré slúžia na prenájom či osoby podnikajúce na rodné číslo.
Nehnuteľný majetok
Hnuteľný majetok
Strojné a elektronické zariadenia
Súbor skiel
Zodpovednosť za škodu
Preprava vecí
Prerušenie prevádzky
Pri produkte Moja Firma si môžete dojednať nasledujúce riziká:
Združený živel
Odcudzenie poistenej veci
Vandalizmus
Sklo
Peňažný posol
Lom stroja a elektroniky
Zodpovednosť za škodu
Preprava zásielky
Prerušenie prevádzky
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt Moja Firma dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, ukončením činnosti poisteného, resp. poistníka alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovej lehote.
Kedy poistné platiť?
Poistné môžete platiť jednorazovo, ročne, polročne alebo štvrťročne. Periodicitu platby si môžete nastaviť podľa vašich preferencií. Počas poistného obdobia si môžete periodicitu platby poistného zmeniť prostredníctvom určeného tlačiva.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne, inkasom z účtu poistníka alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k poistnej udalosti, bezodkladne ju oznámte, prosím, telefonicky na čísle 0850 111 566 alebo elektronicky cez online formulár.
Pripravte si nasledujúce údaje:
Po vzniku škody vykonajte opatrenia, aby sa škoda nezväčšovala. Ak to nie je nutné, nemeňte stav spôsobený poistnou udalosťou pred vykonaním obhliadky a bez súhlasu poisťovne.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poškodený, teda osoba uvedená v poistnej zmluve ako poistený.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne.