Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Podnikanie v akomkoľvek odvetví otvára množstvo príležitostí, zároveň so sebou prináša aj riziká, pred ktorými je potrebné sa chrániť. Bez ohľadu na to, či len začínate alebo má vaša firma dlhoročnú históriu, úspešný príbeh môže zničiť jediná chyba či nečakaná udalosť.
Poistenie ProBiznis poskytuje komplexnú poistnú ochranu hnuteľného i nehnuteľného majetku a všeobecnej zodpovednosti pre podnikateľské subjekty aj obce. Vďaka vyšším poistným limitom a širokej škále voliteľných rizík a pripoistení sa dokáže prispôsobiť aj tým najodvážnejším podnikateľským plánom.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Produkt ProBiznis je vhodný pre živnostníkov, fyzické osoby podnikajúce na základe osobitných predpisov (lekárov, advokátov, znalcov, architektov a i.), právnické osoby, obchodné spoločnosti, obce a mestá, ale aj pre záujmové a občianske združenia, spoločenské organizácie, rozpočtové a príspevkové organizácie a pod. Môžu si ho tiež uzatvoriť majitelia nehnuteľností, ktorí ich prenajímajú iným podnikateľským subjektom, či osoby podnikajúce na rodné číslo.
Nehnuteľný majetok
Hnuteľný majetok
Strojné a elektronické zariadenia
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt ProBiznis dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, ukončením činnosti poisteného, resp. poistníka alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovej lehote.
Kedy poistné platiť?
Poistné môžete platiť jednorazovo, ročne, polročne alebo štvrťročne. Periodicitu platby si môžete nastaviť podľa vašich preferencií. Počas poistného obdobia si môžete periodicitu platby poistného kedykoľvek zmeniť.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne, inkasom z účtu poistníka, poštovým poukazom alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k poistnej udalosti, bezodkladne ju oznámte, prosím, telefonicky na čísle 0850 111 566 alebo elektronicky cez online formulár.
Pripravte si nasledujúce údaje:
Po vzniku škody vykonajte opatrenia, aby sa škoda nezväčšovala. Ak to nie je nutné, nemeňte stav spôsobený poistnou udalosťou pred vykonaním obhliadky a bez súhlasu poisťovne.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poškodený, teda osoba uvedená v poistnej zmluve ako poistený.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne.