Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Z vlastnej skúsenosti vieme, koľko práce, času i peňazí stojí príprava stánku na výstavu, veľtrh či iné podujatie. Ak ste už do prípravy expozície toľko investovali, zvážte uzatvorenie poistenia pred prípadnými náhodnými udalosťami a rizikami počas doby trvania výstavy. Či by išlo o krádež, vandalizmus, vašu zodpovednosť voči účastníkom výstavy, víchricu alebo povodeň – budeme vám kryť chrbát.
Poistenie výstav je určené pre vystavovateľov na zadováženie si poistnej ochrany pre prípad vzniku škody na hnuteľných veciach sústredených na výstavách a veľtrhoch.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Poistenie výstav je určené fyzickým a právnickým osobám, ktoré prezentujú svoje výrobky a tovar v rámci výstav a veľtrhov.
Čo je poistené v rámci produktu?
Poistenie sa vzťahuje na veci vo vlastníctve alebo na veci, ku ktorým má poistený právo hospodárenia. Súčasťou poistenia musí byť pripojený zoznam poisteného majetku, ktorý obsahuje nasledovné údaje:
Na aké rizika je možné sa poistiť?
Poistenie výstav chráni expozície vystavovateľov pred prípadnými náhodnými udalosťami a rizikami počas doby trvania výstavy. Poistiť je možné hnuteľný majetok na tieto poistné riziká:
Príklad poistenia vystavovaného nábytku v poistnej sume 3 319,39 eur na obdobie štyroch dní:
Poistenie | Suma |
---|---|
Združené poistenie (živel + voda) | 8,30 eur |
Poistenie proti ukradnutiu | 13,28 eur |
Poistenie proti vandalizmu | 9,29 eur |
Poistenie zodpovednosti | 4,98 eur |
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie sa uzatvára na dobu určitú – počas konania výstavy – a začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, zmenou v osobe vlastníka poistenej veci alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovej lehote.
Kedy poistné platiť?
Ak si dojednáte v zmluve jednorazové poistné, uhradíte ho naraz za celé obdobie. Pri bežnom poistnom si môžete vybrať periodicitu platenia, a to ročne, polročne alebo štvrťročne.
Ako poistné platiť?
Platby poistného môžete realizovať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne, inkasom z účtu poistníka alebo platobnou kartou.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k poistnej udalosti, bezodkladne ju oznámte, prosím, telefonicky na čísle 0850 111 566 alebo elektronicky cez online formulár.
Pripravte si nasledujúce údaje:
Po vzniku škody vykonajte opatrenia, aby sa škoda nezväčšovala. Ak to nie je nutné, nemeňte stav spôsobený poistnou udalosťou pred vykonaním obhliadky a bez súhlasu poisťovne.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy poškodený, teda osoba uvedená v poistnej zmluve ako poistený.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne.