Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
(podľa článku 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR))
Prevádzkovateľ
KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group, Štefánikova 17, 811 05 Bratislava, IČO 31 595 545, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sa, vložka č. 3345/B (ďalej „Poisťovňa“).
Kontakt: Napíšte nám
Webové sídlo: www.kpas.sk
Zodpovedná osoba
KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Štefánikova 17, 811 05 Bratislava
e-mailová adresa: dpo@kpas.sk
Účely spracúvania | Právny základ |
Poisťovacie účely | Plnenie zákonnej povinnosti (čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR) Uzatváranie a plnenie zmluvy s dotknutou osobou (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) Oprávnený záujme (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR) |
Prevádzkové účely súvisiace so správou a riadením poisťovne | Plnenie zákonnej povinnosti(čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR) Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR) |
Právne a zmluvné účely | Plnenie zákonnej povinnosti(čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR). Uzatváranie a plnenie zmluvy s dotknutou osobou (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR) |
Ochrana majetku, osôb a IT bezpečnosť | Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR) Plnenie zákonnej povinnosti (čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR) |
Marketingové a PR účely | Súhlas dotknutej osoby (čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR). Zmluva (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR). Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR). |
Štatistické účely | Všetky právne základy vyššie uvedených zlučiteľných účelov spracúvania osobných údajov (recitál 50 GDPR v spojitosti s čl. 89 GDPR) |
Archivácia vo verejnom záujme | Všetky právne základy vyššie uvedených zlučiteľných účelov spracúvania osobných údajov (recitál 50 GDPR v spojitosti s čl. 89 GDPR), osobitne plnenie zákonných povinností1 (čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR) |
1 zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov
Bližšie vysvetlenie účelov a súvisiacich spracovateľských operácií nájdete tu.
V rámci nasledujúcich účelov sledujeme tieto oprávnené záujmy:
Účely spracúvania | Sledované oprávnené záujmy |
Poisťovacie účely | Využívanie live chatu, zákazníckej zóny a služieb call centra pri podpore a informačnom servise pre klientov využívajúcich poistné produkty (napr. pri navigácii na webstránke, vysvetľovaní zmluvných dokumentov, elektronických služieb a interných procesov poisťovne a pod.), Používanie podpisových tabletov bez prvkov biometrie pri podpisovaní bežných dokumentov v rámci servisných úkonov na obchodných miestach poisťovne a ich prenos do interného ERP systému poisťovne v súvislosti s rôznymi zmenami súvisiacimi s plnením zmluvných vzťahov, získavanie kompletných údajov identifikujúcich motorové vozidlo z registra Slovenskej kancelárie poisťovateľov a príslušného registra Ministerstva vnútra Slovenskej republiky zadaním údaja o ŠPZ do online registračného formulára pri uľahčovaní vyplňovania údajov pri uzatváraní PZP / KASKO online formou, akékoľvek ďalšie spracovateľské operácie, ktoré budú legitímne, nevyhnutné a proporcionálne pre poskytovania a správu poistných produktov v budúcnosti Poskytovanie spolu-poistenia Likvidácia poistných udalostí Prevencia pred vznikom a odhaľovanie poistných podvodov Vybavovanie všeobecných dopytov Využívanie intranetu pri podpore činností poisťovne |
Prevádzkové účely súvisiace so správou a riadením poisťovne | Administratívna podpora orgánov poisťovne Obstarávanie tovarov a služieb Investovanie Vnútorné administratívne účely v rámci skupiny podnikov, |
Právne a zmluvné účely | Preukazovanie, uplatňovanie a obhajovanie právnych nárokov (právna agenda) ( Uzatváranie a plnenie zmluvných vzťahov (zmluvná agenda) nad rámec poistných zmlúv, Pasívne zaistenie, Vymáhanie pohľadávok, vyhodnocovanie statusu politicky exponovanej osoby porovnávaním údajov v registroch politicky exponovaných osôb (PEP), vyhodnocovanie dotknutej osoby porovnávaním údajov voči medzinárodným sankčným zoznamom, vykonávanie kvartálnych a polročných skríningov partnerov a dodávateľov, či nie sú zaradení na medzinárodných sankčných zoznamoch alebo či nie sú PEP v systéme materskej spoločnosti Vienna Insurance Group (servery vo Viedni), získavanie osobných údajov kopírovaním, skenovaním alebo iným zaznamenávaním úradných dokladov na nosič informácií, vrátane rodného čísla a ďalších údajov aktivity spojené s dodržiavaním Kódexu správania poisťovní schváleného dozorným orgánom (napr. poskytovanie súčinnosti a údajov monitorujúcemu subjektu) zdieľanie dokumentov, dokladov a listín obsahujúcich osobné údaje v rámci tzv. due diligence procesov pri transakciách voči potenciálnemu záujemcovi o kúpu akcií, podnikov alebo časti podnikov, resp. voči jeho splnomocneným právnym zástupcom |
Personálno-mzdové účely | Overovanie správnosti osobných údajov zamestnancov pri onboardingu alebo zmenách osobného stavu Výber vhodných ľudských zdrojov Rozvoj a hodnotenie ľudských zdrojov Zabezpečovanie kontinuity pracovnej činnosti po ukončení pracovného pomeru Dodržiavanie nevyhnutných opatrení pri ochrane verejného zdravia na pracovisku Poskytovanie benefitov Kontrolné mechanizmy zamestnávateľa Zdieľanie údajov zamestnancov na vnútorné administratívne účely |
Ochrana majetku, osôb a IT bezpečnosť | Kamerové systémy Kontrola fyzického prístupu do chránených priestorov Osobitné zabezpečenie vlastných serverovní Protipožiarna ochrana Odstraňovanie škôd na majetku poisťovne Monitorovanie vozidiel Riadenie prístupových práv IT podpora používateľov Monitorovanie používateľov a zariadení Zálohovanie údajov Logovanie Vývoj, vylepšovanie a testovanie softvéru |
Marketingové a PR účely | Priama marketingová komunikácia Zvyšovanie povedomia v online prostredí Využívanie marketingových nástrojov a analýz Organizovanie eventov a PR podujatí Vydávanie PR článkov, výročných správ, tlačových správ, blogov, podcastov a propagačných časopisov Prieskumy spokojnosti Obohacovanie marketingovej databázy |
Existuje množstvo právnych predpisov, z ktorých vyplýva povinnosť Poisťovne zisťovať alebo spracúvať určité osobné údaje o klientoch, avšak dané predpisy nemusia výslovne stanovovať povinnosť klientov vyhovieť takým žiadostiam alebo strpieť dané spracúvanie. Ak existuje právna povinnosť klienta poskytnúť údaje Poisťovni alebo povinnosť Poisťovne ich spracúvať, bez splnenia tejto zákonnej povinnosti, nemôže Poisťovňa postupovať ďalej alebo vykonať obchod. V niektorých prípadoch má dokonca Poisťovňa povinnosť oznámiť túto skutočnosť ďalším orgánom.
V prípade, ak je právnym základom pre spracúvanie Vašich osobných údajov oprávnený záujem podľa článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR, klient je povinný toto spracúvanie strpieť, ale má voči nemu právo účinne namietať, čo môže mať za následok obmedzenie, ukončenie spracúvania alebo aj pokračovanie v jeho spracúvaní, podľa okolností. Viac sa o tomto práve dozviete v osobitne zvýraznenej časti nižšie.
V prípade, ak je právnym základom súhlas so spracúvaním osobných údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. a) GDPR, nie je klient nikdy povinný poskytnúť Poisťovni osobné údaje a dané poskytnutie je vždy dobrovoľné.
V prípade, ak s Vami uzatvárame zmluvu, môže byť poskytnutie Vašich osobných údajov zmluvnou povinnosťou najmä v súvislosti s dostatočnou identifikáciou zmluvných strán alebo komunikáciou medzi zmluvnými stranami. Rozhodnutie uzatvoriť zmluvu alebo vstúpiť do rokovania o zmluve je dobrovoľné. Poskytnutie osobných údajov je síce dobrovoľné, ale neposkytnutie môže mať za následok neuzavretia zmluvy alebo neposkytnutie požadovanej služby.
Ak klient odmietne Poisťovni poskytnúť osobné údaje:
Osobné údaje získavame najčastejšie od vás, a to primárne v rámci procesu uzatvárania poistného vzťahu, registráciou v našom klientskom portáli alebo napríklad návštevou našej pobočky.
Vaše osobné údaje však môžeme získať aj inak ako priamo od vás, a to:
Zdroj osobných údajov | Získavané osobné údaje z externého zdroja | Účel následného spracúvania osobných údajov v poisťovni |
Finanční agenti | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Iní klienti | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Zákonní zástupcovia | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Splnomocnené osoby | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Poškodený | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje a údaje týkajúce sa zdravotného stavu) | Poisťovacie účely |
Iné oprávnené osoby | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Orgány verejnej moci | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje a údaje týkajúce sa zdravotného stavu, údaje o škodcovi v nevyhnutnom rozsahu) | Právne a zmluvné účely |
Iné poisťovne | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely |
Banky | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje, číslo účtu) | Poisťovacie účely |
Finančné inštitúcie poskytujúce poisťovni kontaktné údaje pre účely uzatvorenia zmluvy | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje) | Poisťovacie účely, zmluvné účely |
EVI – systém Slovenskej kancelárie poisťovateľov na uplatňovanie regresných nárokov medzi poisťovňami | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje, fotografia a číslo účtu, údaje týkajúce sa zdravotného stavu) | Právne a zmluvné účely |
Súdy | Údaje o poistníkovi, poistenom, poškodenom v súvislosti s konaním, ktorého je účastníkom | Právne a zmluvné účely |
Exekútori | Údaje o poistníkovi, poistenom, poškodenom v súvislosti s exekučným konaním, ktorého je účastníkom | Právne a zmluvné účely |
Poskytovatelia zdravotnej starostlivosti | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje, údaje týkajúce sa zdravotného stavu) | Poisťovacie účely |
Rôzne verejné registre | Bežné osobné údaje (meno, priezvisko, adresa, dátum škody, IČO) | Poisťovacie účely, právne účely, zmluvné účely |
Slovenská kancelária poisťovateľov | Bežné osobné údaje (základné identifikačné údaje, kontaktné údaje, fotografia a číslo účtu) | Poisťovacie účely |
Poisťovňa uchováva osobné údaje týkajúce sa klienta vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu klienta ako dotknutej osoby najviac dovtedy, kým je to potrebné na účely, na ktoré sa osobné údaje spracúvajú. Z tohto dôvodu Poisťovňa vymedzila nasledovné všeobecné doby uchovávania resp. kritéria na ich určenie, pričom dané všeobecné doby uchovávania môžu byť skrátené príp. predĺžené, ak si to vyžadujú okolnosti konkrétneho prípadu:
Účel spracúvania | Všeobecná lehota uchovávania údajov |
Poisťovacie účely | Počas trvania zmluvného vzťahu s klientom a následne 10 rokov od jeho skončenia a vysporiadaní všetkých práv a záväzkov súvisiacich s poistným vzťahom (poistné zmluvy s účinnosťou do 2017). Počas trvania zmluvného vzťahu s klientom a následne 5 rokov od jeho skončenia poistnej zmluvy a vysporiadaní všetkých práv a záväzkov súvisiacich s poistným vzťahom (poistné zmluvy s účinnosťou od 2018) |
Prevádzkové účely súvisiace so správou a riadením poisťovne | Do vzniku rozhodnej právnej skutočnosti, ktorá môže mať vplyv na ukončenie účelu spracúvania (napr. 10 r. nasledujúcich po roku vzniku účtovného dokladu obsahujúceho osobné údaje). |
Právne a zmluvné účely | Počas trvania zmluvného vzťahu a následne počas obdobia možnosti uplatnenia právnych nárokov z daných zmluvných vzťahov (právna agenda), prípadne počas doby v rámci ktorej to umožňuje osobitný predpis (napr. whistleblowing) |
Personálno-mzdové účely | Vo všeobecnosti počas trvania pracovného pomeru a plynutia zákonných lehôt pre uchovávanie určitých typov dokumentov (napr. mzdové listy a osobný spis), príp. do odvolania súhlasu so spracúvaním osobných údajov alebo do vybavenia námietky voči spracúvaniu, ak budú v konkrétnom prípade prevažovať práva a slobody dotknutej osôb. |
Ochrana majetku, osôb a IT bezpečnosť | Vo všeobecnosti počas doby nevyhnutnej pre naplnenie daného účelu spracúvania v rozmedzí od 72 hodín (kamerové systémy) až do 1 roka podľa povahy spracúvania. |
Marketingové a PR účely | Až do odvolania súhlasu pre dané spracúvanie, prípadne do prijatia námietky voči priamemu marketingu alebo do vybavenia námietky voči spracúvaniu, ak budú v konkrétnom prípade prevažovať práva a slobody dotknutej osoby. |
Štatistické účely | Počas trvania pôvodných účelov spracúvania |
Archivácia vo verejnom záujme | Počas trvania pôvodných účelov spracúvania, zákonom stanovená lehota alebo lehota uloženia stanovená v registratúrnom pláne Poisťovne a ukončenia príslušného vyraďovacieho konania. |
Osobné údaje klienta nebudú poskytnuté ani sprístupnené tretej osobe, okrem prípadov, ak túto povinnosť ukladá osobitný právny predpis, alebo ak je to dohodnuté medzi Poisťovňou a klientom alebo je nevyhnutné pre plnenie zmluvných/predzmluvných povinností alebo splnenie oprávnených záujmov sledovaných Poisťovňou.
Zoznam príjemcov osobných údajov je uvedený vždy v príslušnom právnom predpise, ktorý Poisťovni ukladá osobné údaje poskytnúť (ide napr. o súdy, orgány činné v trestnom konaní, exekútorov, konkurzných správcov, orgány verejnej moci, Národnú banku Slovenska, banky, úverové registre) alebo je uvedený priamo v súhlase, v prípade ak sú osobné údaje spracúvané na základe súhlasu dotknutej osoby. Ak sa osobné údaje poskytujú na základe zmluvy medzi Poisťovňou a klientom, alebo na základe pokynu klienta, sú príjemcovia uvedení v tejto zmluve alebo pokyne.
Zoznam kategórií sprostredkovateľov Poisťovne, ako aj tretích osôb, ktorým môžu byť Poisťovňou poskytované údaje:
Poskytnuté osobné údaje Poisťovňa nezverejňuje.
Cezhraničný prenos osobných údajov do tretích krajín (t.j. krajín mimo EÚ, Nórska, Islandu a Lichtenštajnska) Poisťovňa realizuje len v nevyhnutných prípadoch, a to vždy v súlade s požiadavkami GDPR. Poisťovňa priamo alebo nepriamo spolupracuje s dodávateľmi a platformami ako Google, Inc., Meta Platforms, Inc. a Microsoft Corporation a to najmä na marketingové a štatistické účely, pri ktorých nie je možné úplne vylúčiť cezhraničný prenos do Spojených štátov amerických. Spojené štáty americké nemajú ako celok status adekvátnej tretej krajiny, ale podľa nedávneho rozhodnutia Komisie môžu americké spoločnosti opäť žiadať prostredníctvom certifikácie o status adekvátnosti. Zatiaľ zákonnosť prenosov do Spojených štátov amerických zabezpečuje Poisťovňa prostredníctvom štandardných zmluvných doložiek schválených Komisiou (znenie dostupné tu). Je však možné, že naši partneri časom získajú status adekvátnosti a prenosy budú opäť prebiehať priamo na základe rozhodnutia Komisie. Až do tohto momentu poskytujeme nasledovné informácie o použitých primeraných zárukách podľa čl. 46 a čl. 47 GDPR:
Poisťovňa využíva v procese poskytovania služieb a vyhodnotenia osobných aspektov, ako aj v procese výberu klientov pre cielenú ponuku produktov a služieb niektoré formy automatizovaného individuálneho rozhodovania a profilovania.
Klient má právo na to, aby sa naňho nevzťahovalo rozhodnutie prijaté na základe výlučne automatizovaného individuálneho rozhodovania (tzn. algoritmické rozhodnutie počítačového programu bez ľudského zásahu) a požadovať vhodné opatrenia zo strany Poisťovne (napr. ľudský zásah zo strany Poisťovne, možnosť vyjadrenia svojho stanoviska alebo právneho napadnutia daného rozhodnutia). Uvedené neplatí, ak je rozhodovanie povolené právom EÚ alebo Slovenskej republiky a ktorým sa zároveň stanovujú aj vhodné opatrenia zaručujúce ochranu práv a slobôd a oprávnených záujmov dotknutej osoby. Poisťovňa aktuálne vykonáva automatizované individuálne rozhodovanie v zmysle čl. 22 GDPR v týchto prípadoch:
Použitý postup | Význam | Predpokladané dôsledky | |
Poskytovanie a správa poistných produktov | Vykonávanie automatizovaného individuálneho rozhodovania, vrátane profilovania pri poskytovaní poistných produktov KASKO / PZP zohľadňujúceho pri stanovení výslednej ceny poistného údaje o bez-škodovom priebehu predchádzajúcich PZP / KASKO, vek vodiča, mesto obvyklej jazdy, výkon motora poisťovaného vozidla, trvanie poistného vzťahu medzi klientom a poisťovňou | Zacielenie produktov podľa vyhodnotenia jednotlivých aspektov klienta alebo potenciálneho klienta, určenie výšky rizika a tomu zodpovedajúce parametre poistného vzťahu s klientom. | Na podklade interného posudzovania za pomoci využitia automatizovaného individuálneho rozhodovania, bude realizovaná ponuka pre konkrétne osoby s osobitnými parametrami rozsahu poistenia, výšky poistného alebo spoluúčasti. Pri niektorých osobách takáto ponuka nemusí byť daná vôbec. |
Prevencia pred vznikom a odhaľovanie poistných podvodov | Indikovanie neobvyklých poistných udalostí a generovanie upozornení na základe bodovania a plne automatizovaného spracúvania osobných údajov (SAS), ktoré následne manuálne vyhodnocuje osobitne kvalifikovaný špecialista – analytik | Predchádzanie a zamedzovanie realizácie poistných podvodov. | Pri zistení podozrivých okolností ohľadom konkrétnej poistnej udalosti môže dôjsť k zamietnutiu poistného plnenia. |
Záleží nám na ochrane osobných údajov, a preto sa usilujeme o ich zabezpečenie prostredníctvom opatrení, ako aj prostredníctvom možnosti kedykoľvek uplatniť práva dotknutej osoby podľa GDPR prostredníctvom elektronickej, písomnej alebo osobnej žiadosti. Žiadosti týkajúce sa práv dotknutých osôb je možné zasielať elektronicky alebo písomne na vyššie uvedené kontaktné údaje zodpovednej osoby. Odporúčame pri každej žiadosti čo najpodrobnejšie vysvetliť aké právo v zmysle GDPR dotknutá osoba uplatňuje, aké sú identifikačné údaje dotknutej osoby (na overenie totožnosti), príp. akých účelov a údajov sa žiadosť týka. Pri príliš všeobecných žiadostiach musíme žiadať upresnenie, čo predlžuje základnú mesačnú lehotu na vybavenie.
GDPR ustanovuje všeobecné podmienky výkonu jednotlivých práv dotknutých osôb. Ich existencia však automaticky neznamená, že pri uplatňovaní jednotlivých práv im bude zo strany Poisťovne vždy vyhovené, nakoľko v konkrétnom prípade sa môžu uplatňovať aj výnimky resp. niektoré práva sú naviazané na splnenie konkrétnych podmienok, ktoré nemusia byť v každom prípade splnené. Každou žiadosťou sa Poisťovńa vždy zaoberá a skúmať ju z hľadiska predmetnej právnej úpravy.
Klient resp. dotknutá osoba má právo žiadať od Poisťovne ako prevádzkovateľa:
Poučenie: Dotknutá osoba má právo namietať proti spracúvaniu svojich osobných údajov na základe oprávneného alebo verejného záujmu ako aj proti spracúvaniu na účely priameho marketingu vrátane namietania proti súvisiacemu profilovaniu podľa čl. 21 GDPR. Ak dotknutá osoba udelila Poisťovni súhlas so spracúvaním osobných údajov, má právo kedykoľvek ho odvolať, pričom odvolanie nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním.
Každá dotknutá osoba má tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je primárne Úrad na ochranu osobných údajov SR resp. návrh na začatie konania § 100 zákona č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov. Úrad na ochranu osobných údajov poskytuje ďalšie informácie o právach dotknutých osôb ako aj vzory žiadostí na tomto mieste.
Kontaktné údaje dozorného orgánu v SR:
Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
Hraničná 12
820 07 Bratislava 27
Slovenská republika
statny.dozor@pdp.gov.sk
+421 2 32 31 32 14
Máte záujem položiť otázku ohľadom vašich osobných údajov a súvisiacimi právami? Vyplňte, prosím, nasledovný formulár.
Poisťovňa využíva na svojej webovej stránke cookies súbory. Bližšie informácie týkajúce sa využívaných cookies súborov sú dostupné na našej webovej stránke.
Informácie o spracúvaní osobných údajov - bývalí zamestnanci pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - finanční agenti pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - klienti pdf
Information on processing of personal data pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - klienti bankové produkty pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - osoby v priestoroch spoločnosti s výnimkou zamestnancov pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - osoby zúčastňujúce sa podujatí pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - oznamovanie protispoločenskej činnosti pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - poškodení a oprávnené osoby pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - uchádzači o zamestnanie pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - zmluvné strany pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - sťažnosti a podnety pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - zamestnanci pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - návštevy pdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - výkon aktívneho zaisteniapdf
Informácie o spracúvaní osobných údajov - marketingové aktivity prevádzkovateľapdf
Súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účelypdf
Odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov na marketingové účelypdf
Podmienky používania aplikácie klientsky portál e-KOMfort od 01.01.2023pdf
Podmienky používania aplikácie klientsky portál e-KOMfort od 01.10.2018pdf
Súhlas s elektronickou komunikácioupdf