Vážení klienti,
v týždni od 23. do 27. decembra 2024 služby Zákazníckej linky nebudú k dispozícii. Využiť môžete komunikáciu prostredníctvom kontaktného formuláru Napíšte nám alebo klientskeho portálu e-KOMfort. V týchto dňoch budú tiež zatvorené niektoré pobočky v Bratislave, Banskej Bystrici, Nových Zámkoch, Martine a Košiciach.
Asistenčné služby GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA fungujú bez obmedzenia.
Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám pokojné Vianoce!
Aby ste si jazdu užívali ešte viac, uzatvorte si havarijné poistenie. Dokáže vám nahradiť škody na vašom motocykli v dôsledku rôznych udalostí. Nielen v prípade havárie, ale aj ak vás zastihne živel, vandalizmus alebo ak vám motorku ukradnú. Poistite sa u nás a jazdite bez starostí.
Lebo aj váš motocykel je to, na čom záleží.
Havarijné poistenie označované aj ako KASKO je majetkovým poistením. Jeho úlohou je nahradiť škody na vozidle spôsobené rôznymi živelnými udalosťami, zásahom inej osoby alebo iným motorovým vozidlom, ale aj škody, ktoré si spôsobíte sami.
Kto môže poistenie uzatvoriť?
Havarijné poistenie je určené pre vlastníkov alebo držiteľov vozidiel – fyzické osoby, podnikajúce fyzické osoby, právnické osoby, organizácie a združenia nepodnikajúceho sektora.
Aké motocykle možno poistiť?
Aké balíky poistného krytia si môžem vybrať?
Pri havarijnom poistení získate ochranu podľa vašich individuálnych potrieb. S ponúkanými balíkmi rizík si stupeň ochrany môžete nastaviť podľa seba. Vybrať si môžete z dvoch úrovní poistného krytia, a to maximálnu ochranu proti všetkým typom rizík alebo vlastný balík vyskladaný z preferovaných rizík.
Poistné riziko |
Kasko komplet |
Kasko výber |
---|---|---|
Poškodenie alebo zničenie živelnou udalosťou | Áno | výber poistných rizík na základe individuálnych potrieb (minimálne jedno riziko) |
Poškodenie alebo zničenie zásahom tretej osoby | Áno | |
Poškodenie alebo zničenie zvieraťom alebo stret so zvieraťom* | Áno | |
Havária z cudzej viny | Áno | |
Havária z vlastnej viny | Áno | |
Krádež, lúpež | Áno | |
Bezplatné asistenčné služby | Áno | Áno |
* Zahŕňa aj škody spôsobené hlodavcami.
Akú spoluúčasť si môžem vybrať?
Pri jednostopových motorových vozidlách máte na výber z nasledujúcich spoluúčastí:
Ako môžem poistenie uzatvoriť?
Produkt dojednáte jednoducho v našej najbližšej pobočke. Ak máte akékoľvek doplňujúce otázky, napíšte nám, radi vám odpovieme.
Kedy poistné krytie začína a kedy zaniká?
Poistenie začína dňom uvedeným v poistnej zmluve. Končí uplynutím dohodnutej doby poistenia, písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán, dohodou medzi poistníkom a poisťovňou, ukončením činnosti poisteného alebo poistníka, zrušením podnikateľskej činnosti alebo nezaplatením poistného v zákonom stanovenej lehote.
Okrem základného poistenia, ktoré pokrýva všetky najdôležitejšie riziká, vám ponúkame aj pripoistenia pre rozšírenie ochrany vášho motorového vozidla.
Pripoistenie batožiny
Batožina sa poisťuje na poistnú sumu 500 eur, 1 000 eur alebo 2 000 eur na jedno motorové vozidlo. Za batožinu sa považujú veci osobnej potreby a spotreby (napríklad ošatenie, hygienické potreby a iné).
Pripoistenie úrazu
Poistenie úrazu zahŕňa tieto poistné riziká:
Poistenie sa vzťahuje aj na náklady spojené s prevozom pri úmrtí. Je ho možné dojednať až na 10-násobok základnej poistnej sumy.
Pripoistenie prepravy
Preprava sa poisťuje pre prípad poškodenia, zničenia alebo krádeže veci. Vecou sa rozumie prepravovaná vec každého druhu.
Maximálne plnenie pre prípad:
Pripoistenie čelného skla
Poistenie sa vzťahuje na náhodné poškodenie alebo zničenie čelného skla motorového vozidla. V prípade výmeny poškodeného alebo zničeného čelného skla bude poistné plnenie znížené o spoluúčasť vo výške 5 %, minimálne 50 eur.
Ku každej poistnej zmluve získate automaticky bezplatné asistenčné služby (technické, administratívno-právne a lekárske asistencie).
Asistenčné služby zabezpečuje NONSTOP spoločnosť Global Assistance Slovakia
Asistenčné služby KASKO
Osobitné zmluvné dojednania k asistenčným službám KASKO
Kedy poistné platiť?
Poistné môžete platiť ročne, polročne alebo štvrťročne. Periodicitu platby si môžete nastaviť podľa vašich preferencií. Pri ročnej platbe vám poskytneme zvýhodnenú výšku poistného. Počas poistného obdobia si môžete periodicitu platby poistného zmeniť prostredníctvom určeného tlačiva.
Ako poistné platiť?
Poistné môžete uhrádzať prevodným príkazom na číslo účtu poisťovne alebo platobnou kartou.
Dostal som upomienku na neuhradené poistné. Čo mám urobiť?
V prípade, že ste dostali upomienku na neuhradené poistné, odporúčame vám ho čo najskôr zaplatiť. Ak ste poistné medzičasom uhradili a napriek tomu ste od nás dostali upomienku, overte si, prosím, platby na vašom klientskom účte online.
Ako poistnú udalosť nahlásiť a čo je potrebné doložiť?
V prípade, že dôjde k poistnej udalosti, oznámte ju, prosím, elektronicky cez online formulár alebo telefonicky na čísle 0850 111 566 (zo zahraničia +421 2 5262 7282).
Pripravte si nasledujúce údaje:
Polícii nahláste každú dopravnú nehodu, pri ktorej sa usmrtí alebo zraní osoba, poškodí sa cesta alebo všeobecne prospešné zariadenie, uniknú nebezpečné veci alebo ak na niektorom zo zúčastnených vozidiel vrátane prepravovaných vecí, resp. na inom majetku vznikne hmotná škoda prevyšujúca jedenapolnásobok väčšej škody podľa § 125 zákona č. 300/2005 Z. z. Trestného zákona.
Kto môže poistnú udalosť nahlásiť?
Poistnú udalosť oznamuje vždy osoba uvedená v poistnej zmluve, teda poistený alebo poistník.
Kedy je potrebné poistnú udalosť nahlásiť?
Akúkoľvek poistnú udalosť oznámte poisťovni bezodkladne najneskôr do 15 pracovných dní od jej vzniku.
Tlačivá nájdete na nasledovnom odkaze: zoznam tlačív